Vasúti emlékhelyek, szobormozdonyok térképes adatbázisa
2022. november 29. írta: petegabi77

Vasúti emlékhelyek, szobormozdonyok térképes adatbázisa

Szobormozdonyok Magyarországon

A magyarországi vasúti emlékhelyekről, szobormozdonyokról régóta kerestem hiteles és pontos kimutatást, térképes adatbázist. Az elmúlt két évtized alatt a munkám, illetve kirándulásaink során nagyon sok vasútállomáson megfordultam, ahol természetesen a kiállított gőzmozdonyok is a legtöbbször lencsevégre kerültek.

375_1031_veszprem.jpg

A 375,1031 gőzmozdony Veszprémben

Ezekből és a wiki oldalakból kiindulva született meg ez a térkép. Fogadjátok szeretettel!

A színkód az alábbi:

  • Zöld: a pocízió és az adatok pontosak, illetve személyesen is jártam ott
  • Kék: a pocíció és az adatok pontosak, de én még nem látogattam meg a helyszínt
  • Piros: a pocíció sem biztos, erősen pontosításra/kiegészítésre szorul

Természetesen még sok-sok emlékhely hiányzik róla, magam is folyamatosan bővítem. 

A kiegészítéséhez, pontosításához bármilyen segítséget szívesen látok! Kérem, lehetőség szerint konkrét koordinátákat, pályaszámot, leírást és esetleg fotókat küldjetek a blog neve kukac gmail pont com címre.

Köszönöm szépen!

Pete Gábor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://petegabi.blog.hu/api/trackback/id/tr7617990406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása