Celldömölk vasútállomáson az állomásépülettől Szombathely felé, egy szépen gondozott területen az 1989. évi vasutasnap alkalmából emlékparkot rendeztek be. Itt találjuk az 1871. szeptember 1-én megnyílt vasútvonal 100 éves jubileumára avatott emlékművet. A két zászlórúddal övezett faragott kőtömbön a megnyitáskor jellemző gőzös alatt a 80-as évek legerősebb mozdonyát, egy M62-es sorozatú Szergej dízelmozdonyt, köztük pedig a béke szimbólumát, egy olajágat ábrázolt a művész. A jubileumi emlékmű jobbján az '56-os hősök emléke egy fa keresztet állítottak.
Az emlékparkban a Celldömölkről is kiágazó, 70-es években megszűnt vicinálisok jellegzetes vonatát, a 275,052-es sorozatú gőzmozdonyt és mögötte a MÁV Hungária B50615 pályaszámú kéttengelyes személykocsiját is kiállították egy mellékvonali vízdaru és egy alakjelző, közismertebb nevén szemafor társaságában.
A mellékvonali szerelvény mellett a fővonal kiállított vonata szinte óriásnak tűnik! A 424,129-es gőzmozdony még álló helyzetében is lenyűgöző! Mögötte a 140km/h sebességre is alkalmas, Celldömölk honállomású 4 tengelyes személykocsit láthatjuk (pályaszáma Aa 1032).
Találunk még itt egy különleges, egyedi teherkocsit: az egykori tűzoltó vonat fecskendős, illetve tűzoltó szereket szállító kocsiját.
Szinte a kiállítás részének gondolhatnánk, de még a vasútüzemet szolgálja a szép klinkertéglás váltóállító torony, ahol a tetőn az állomási rádiós körzet Yagi antennája és egy klímaberendezés kültéri egysége árulkodik a működő vasútüzemről.
Kicsit távolabb, az állomás északi oldalában árválkodik egy igazi kuriózum, egy gőzüzemű Henschel gyártmányú hómaró, korabeli elnevezésén "hóhányó gép".
A kb. 15 éve itt látott, letárolt teherkocsikból ma már hírmondó sem maradt. Csak reménykedem, hogy a korábban Közlekedési Múzeum által védetté nyilvánított kocsik nem a lángvágó alatt végezték...